Συνέχεια των πασχαλινών μας δραστηριοτήτων

Μιας και χτες ασχοληθήκαμε με την κότα και το αυγό, μάθαμε το σχήμα οβάλ. Με τι μοιάζει αυτό το σχήμα; Σε τι μπορούμε να το μεταμορφώσουμε; Σε τι διαφέρει από το τον κύκλο; Το ξεχωρίσαμε από τα υπόλοιπα γεωμετρικά σχήματα. Κάναμε συγκρίσεις με τον κύκλο.


Κάναμε και τη σχετική εργασία.



Έπειτα φτιάξαμε με το οβάλ πασχαλινά αυγά και κόψαμε κοτούλες για να τα διακοσμήσουμε.


Στη συνέχεια περάσαμε στο λαγό του Πάσχα. Αρχικά ρωτήσαμε τα παιδιά τι ξέρουν για τους λαγούς. Είπαν πολλά:
-τρέχουν γρήγορα
-τρώνε καρότα
- πηδάνε ψηλά κλπ.
Βρήκαμε πληροφορίες από το ίντερνετ για το λαγό και τις συζητήσαμε με τα παιδιά.

Στη συνέχεια ρωτήσαμε τι σχέση έχει ο λαγός με το Πάσχα. Τα περισσότερα παιδιά το συνδύασαν με τα σοκολατένια λαγουδάκια. Τους είπαμε για το λαγό του Πάσχα και για το έθιμο που προέρχεται από τη Γερμανία.
Παίξαμε και ένα παιχνίδι. Ένα παιδί ντύθηκε λαγός και πήρε ένα καλάθι με αυγά. Έκρυψε κάποια αυγά και μετά έπρεπε τα παιδιά να τα βρουν. Εμείς τα βοηθούσαμε λίγο λέγοντας τους κρύο ή ζεστό, ανάλογα αν πλησίαζαν ή όχι.



Στη συνέχεια περάσαμε σε γλωσσικές δραστηριότητες. Μάθαμε το Λ, λ όπως λαγός. Το γράψε πολλές φορές, το σχηματίσαμε με τα χέρια μας και γεμίσαμε με λέξεις το σπιτάκι του Λ.
Σχηματίσαμε τη λέξη λαγός, μετρήσαμε τα γράμματα που αποτελείται και μετρήσαμε συλλαβούλες.

Μετά ο Λούλης ο λαγοδούλης μας ζήτησε να φάει καρότα, γιατί πεινούσε πολύ. Συγκεκριμένα ήθελε καρότα μόνο που αρχίζουν από Λ.










Κάναμε και εργασία για το Λ, λ


Στο τέλος κόψαμε λαγούς και φτιάξε γιρλάντα για να διακοσμήσουμε την τάξη μας.


Τέλος είναι ώρα για παιχνίδι. Ο Λούλης ο λαγοδούλης περιμένει να φτιάξετε το παζλ του.
 
Bunny-with-giant-carrot-clip-art

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Μαθαίνουμε τους κανόνες της τάξης με τη βοήθεια της Μόνα

ΚΑΝΟΝΕΣ Νο2